hemma hemma

Nu är vi hemma igen! Fantastisk resa har vi haft!
Jag tror inte jag bara talar för mig själv när jag säger att vi har ätit i massor. Bagels, pizza, många av killarna snittade nästan en hamburgare om dagen, det blev såklart ben and jerrys, cheesecake, Starbucks, ägg & bacon m.m.
Men såklart har vi gjort mer än att äta. Gospelmusik, kyrkor, träffat massor med fina människor, sett nya platser, gått, shoppat, sjungit, workshops m.m.

Det kommer nog dyka upp bilder inom sin tid här. Tror många i klassen lider av lite jetlag nu.

För två veckor sen såg de ut såhär. Då var vi alla på väg mot Amerika.

image description


Men som sagt bilder från Chicago och New York kommer senare.


Ha en bra påskvecka! / En liten gospel Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0